Friday 14 October 2011

[5] :')

原来幸福很简单。
从未有过的幸福,原来就是这样。


谢谢你让我知道,
原来当初做的决定是对的。


就算以后后悔,也了无遗憾。
但我相信你,绝对不会丢下我。


让我拉着你的手,一直到永远。
甩啊甩啊甩,永远甩不开。


幸福,它就在我身边打转。


而有些话,是你我的承诺。:')




There are three things that are too amazing for me, four that I do not understand: the way of an eagle in the sky, the way of a snake on the rock, the way of a ship on the high seas, and the way of a man with a young woman. [Proverbs 30:18-19]
:)

1 comment: